TAGI

przepisy gotowanie nauka pieczenie smażenie filmy kulinarne przepisy kulinarne zdjęcia kulinarne mięso drób kurczak ryby grzyby mleko ser owoce warzywa przyprawy

wtorek, 10 października 2017

Przeczytaj może CI TOBIE się przyda.

Dziękuję-nie chcę popadać w megalomanie ale szoł-show w internetowych kanałach trwa i będzie trwał tak jak trolling wywodzi się ze złego wychowania egoizmu-"ja nie chcę się nauczyć to inni niech też się nie uczą "bo niszczyć i być biernym przeszkadzać to jest najłatwiejsze.Nauka to nie jest pierdzenie i głupie gadanie i wpisy tu trzeba się skupić i często powtarzacz pewne czynności i na pewno przyjdzie na to czas że powiemy sobie wtedy ja to umie dobrze zrobić-ugotować. Pomocne w takich negatywnych zachowaniach jest też pewna anonimowość nicki które przypisują sobie niektóre tchórzliwe osoby nie pokazując prywatnego prawdziwego oblicza ja się tego nie obawiam każdy mój film jest oznaczony w prawym górnym rogu moim prawdziwym imieniem i nazwiskiem które można bardzo łatwo zweryfikować.Kto chce się naprawdę nauczyć{ praktycznie za darmo bo zysk z prowadzenia video blogów bez sztucznie napędzanej widowni jest malutki} to znajdzie kanał osobę odpowiednią dla siebie.Tak jak nie można stawiać na glinianym podłożu domu bo przyjdzie deszcz i budowla runie podobnie z gotowaniem postawy trzeba się nauczyć-krew,pot i łzy nas nie ominą.Uważam że każdy powinien nauczyć się robić samodzielnie pewne czynności jak gotowanie,szycie ręczne igłą,rąbanie drzewa,piłowanie,wbijanie gwożdzi odkręcanie śrub itp nie wysługiwać się innymi bo ja mam pieniądze i mu zapłacę a co jak przyjdzie czas gdy pieniądze przestaną mieć jakąkolwiek wartość -zostaną nam tylko umiejętności które pomogą nam dalej żyć bez tych niekiedy dziwacznych niby zdobyczy cywilizacji .Kanał filmy kulinarne żyje puki prąd i łącza internetowe działają łap wiedzę ucz się NIE KRADNIJ WIEDZY przeglądaj mój kanał jak byś odwracał kartki cennej czasem podartej książki która dla CIEBIE jest wiernym przyjacielem chce tylko CIEBIE nauczyć by było CI TOBIE łatwiej a jak czasem czegoś nie zrozumiesz daj wpis-komentarz zawsze pomogę a że wpadki i mi się zdarzą to ludzka rzecz też się uczę nie szkoliłem się na lektora,operatora i montażystę filmów dzielę się z WAMI drodzy widzowie nauką też przekazaną przez moich już WIELKICH nieobecnych NAUCZYCIELI kucharzy,kucharek,pomocy kuchennych i innych robotników niby bez wykształcenia. DZIĘKUJĘ. :>} Zgadzam się na udostępnianie mojego tekstu w innych mediach społecznościowych blogach i innych na licencji Creative Commons  czyli oznaczenia wymienienie mojego autorstwa tego tekstu. CC©Janas Bogumił

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz